FANDOM

Gońcy

Znak Gońców

Lena Red

Przywódczyni Gońców - Lena Red ucieka przed U.O.GEO-9

Gońcy to gang złodziei i szabrowników działający na terenie Pieca. Ludzie nazywają ich również Pełzaczami albo Kornikami. Specjalizują się w rajdach na opuszczone fabryki, albo słabo bronione państwowe lub korporacyjne zakłady i magazyny. Ich wizytówką są akcje z wykorzystaniem opuszczonych kanałów miejskich, systemu wentylacyjno-grzewczego nieaktywnych terraformerów lub innych podziemnych instalacji. Podobno są jednymi z nielicznych ludzi którzy znają rozkład podziemi Labiryntu czy nawet niesławnego Cmentarzyska.

Ich rajdy są nadzwyczaj brawurowe i przemyślane w najmniejszym szczególe. Oficjalnie liderem Gońców jest rudowłosa dziewczyna Lena Red, jednak wszystkie akcje planuje tajemniczy człowiek znany jako M.

Od ostatniego skoku na laboratorium GreenSeed tropem gangu ruszyło kilku znanych łapaczy, Ulicznych Oficerów i prywatnych cyngli. Nikomu jednak nie udało się wytropić Gońców w podziemiach GEO-9.

PlotkiEdytuj

  • Podobno nie są zwykłym gangiem, a oddziałem szpiegów i sabotażystów opłacanych przez jedną z korporacji.