FANDOM

CityView

Widok z CityView na GeoSands.

Była dzielnica turystyczna Slumportu. Obecnie jedno z nielicznych miejsc z dostępem do niezamarzniętego morza.

HistoriaEdytuj

Przed zlodowaceniem CityView było jednym z popularniejszych miejsc wypoczynkowych w GEO-9. Całe rodziny przechadzały się po rozległej promenadzie lub otaczających ją molach. Ludzie przesiadywali w uroczych kawiarenkach i restauracyjkach lub wydawali ciężko zarobione pieniądze na przysmaki, pamiątki i bibeloty.

ObecnieEdytuj

Po katastrofie, skuta lodem i smagana wiatrem dzielnica straciła na atrakcyjnosci i stopniowo zaczęła wymierać. Z czasem jednak miejsce ukazało ukryte atuty. Ciepło wydzielane z pobliskiego, nadaktywnego geo-terraformera, nie pozwalało morzu zamarznąć w obrębie zatoki między GeoCity a CityView. Uczyniło to z CityView najlepszym miejscem do podwodnych prac oraz ograniczonego rybołóstwa.

Na starym Molo 47 wyrosła osada Poławiaczy - ludzi trudniących się po części rybactwem, a po części badaniem dna zatoki i wyławianiem ukrytych w nim skarbów.

PlotkiEdytuj

  • Poławiacze specjalizują się jeszcze w jednej rzeczy - w przemycie kradzionych towarów ze strzeżonych terenów GeoCity.
  • Podobno na dnie zatoki kryje się rozwiązanie zagadki nadaktywnego geo-terraformera. Ekipy inżynieryjne Infinity prowadzą odrębne dochodzenie w tej sprawie.